Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

marți, 3 decembrie 2013

Cutii handmade quilling - 1

Prima mea aplicatie a fost tehnica origami; impatuream hartia in incercarea de a realiza cateva cutii pentru bijuteriile mele, urmarind tutoriale pe internet. Am inceput cu cutii mici de diverse forme, si le-am ales pe acestea; pot fi combinate in diverse culori sau chiar o singura culoare.
Cutiile sunt executate manual din carton/hartie, la diverse dimensiuni si in diverse culori, decorate apoi prin tehnica quilling. Pot fi destinate bijuteriilor, marturiilor si unor mici cadouri unicat. Tehnica implica folosirea mai multor bucati de hartie.







Cutii handmade din hartie, pot fi folosite ca marturii sau pentru bijuterii mici.
Cod: CU 1
Dimensiuni: 5X5cm, inaltime=3cm
Pret: 1 lei  

Cand am descoperit tehnica guilling, am inceput sa fac si aplicatii pe cutii.
 
2. Cutie handmade cu trandafir (cu diverse culori si modele, in functie de preferinte)

Cod: CU 2
Dimensiuni: 5X5cm, inaltime=3cm
Pret: 1,5 lei  


Dupa cutiile mici, am trecut la cutiile din ce in ce mai mari, decorate quilling.
Cod: CU 3
Dimensiuni:
Pret: 5 lei  



Cod: CU 4
Dimensiuni:
Pret: variaza in functie de dimensiuni si material



Cineva mi-a sugerat sa adaug si decoratii pe peretii laterali ai cutiilor. Cred ca a iesit foarte dragut.





 Cod: CU 5
Dimensiuni: 10,5X10,5cm, inaltime=10cm
Pret: 12 lei  
 


Atat corpul cutiei cat si capacul se construiesc din mai multe bucati de carton/hartie de diferite culori si modele.

 Cod: CU 6
Dimensiuni: 10,5X10,5cm, inaltime=10cm
Pret: 12 lei 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu