Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

joi, 26 decembrie 2013

Rame foto quilling de Craciun

De Craciun am daruit cateva rame decorate in spiritul acestei frumoase sarbatori de iarna; astfel cu tehnica quilling am aplicat pe rame saniuta incarcata cu cadouri, omul de zapada, bradul cel verde pe care il aducem in casele noastre ca sa-l impodobim de Craciun.
Nu ma asteptam ca toti prietenii mei sa se bucure atat de mult si sa isi puna ramele cu fotografiile celor dragi in bradut.
Cred ca in felul acesta am avut confirmarea faptului ca mi-am gasiti un hobby placut dar si folositor si de care nu o sa ma despart prea curand.

Sper sa va placa.
Rama foto quilling  de Craciun cu omulet de zapada si bradut
Cod: RF 12
Dimensiuni: interior 10X15cm
Pret: 15 lei 

Rama foto quilling de Craciun cu bradut si Mos
Cod: RF 13
Dimensiuni: interior 10X15cm
Pret: 15 lei 

Rama foto quilling de Craciun cu bradut si sanie
Cod: RF 14
Dimensiuni: interior 10X15cm
Pret: 15 lei 

2 comentarii: