Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

sâmbătă, 1 martie 2014

Comenzi martisoare martie 2014

In ultimele 2 saptamani am fost foarte aglomerata, din acest motiv n-am mai postat nimic pe blog.
Este primul an in care confectionez martisoare prin tehnica quilling.
Am vrut sa incerc, sa vad impactul celor din jur.
M-am apucat destul de tarziu, cu 3-4 saptamani inainte de Martie.
Realizasem cateva modele pe care le-am aratat la cunostinte, au placut foarte mult (au fost foarte apreciate) si asa au curs comenzile.
Prin urmare au fost 2 saptamani extra pline-cu nopti nedormite, in care am muncit din greu pentru a onora comenzile primite. Cred ca am realizat o treaba buna. Mie mi-a placut tare mult.

Mi-am dat seama ca oamenii isi doresc din ce in ce mai mult lucruri realizate de mana.
Toata aceasta experienta frumoasa mi-a dat un imbold pentru anul viitor, sa ma pregatesc din timp.
  
 
 


 

 
 

 
 




 
 









 

 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu