Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

marți, 21 ianuarie 2014

Rame foto quilling - handmade

Dupa odihna si relaxarea din timpul sarbatorilor de iarna, am inceput anul acesta cu idei noi de aplicatii din hartie, cu insertii in tehnica quilling. Am abordat cu indrazneala tehnica infasurarii hartiei.
Pana acum ca sa realizez un trandafiras din hartie mi se parea imposibil si totusi am realizat flori de trandafir in asa fel incat sa nu-ti dai seama din ce material sunt. Poate fi tot atat de bine un material textil, dar nu, este din hartie.
Pentru mine a fost o mare provocare si chiar un test, caci tehnica quilling presupune inventivitate dar si multa, multa indemanare, pe langa o neobosita migala.
Iata noile mele rame. Sper sa va placa.

 Rama foto quilling roz cu trandafiri
Cod: RF 15
Dimensiuni: interior 10X15cm
Pret: 15 lei 

 Rama foto quilling galbena cu floricele si fluturas
Cod: RF 16
Dimensiuni: interior 10X15cm
Pret: 15 lei 

 Rama foto quilling cu floricele
Cod: RF 17
Dimensiuni: interior 10X15cm
Pret: 15 lei 

 Rama foto quilling landscape cu flori
Cod: RF 18
Dimensiuni: interior 10X15cm
Pret: 15 lei 

 Rama foto quilling cu flori
Cod: RF 19
Dimensiuni: interior 10X15cm
Pret: 15 lei 

Rama foto galbena cu trandafiri.
Cod: RF 20
Dimensiuni: interior 10X15cm
Pret: 15 lei 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu